Shop Mobile More Submit  Join Login
Michael Jackson Sketch by AustinTheTuna Michael Jackson Sketch by AustinTheTuna
Super sketchy and rough. (that'swhatshesaid)

Seriously, the dude was godlike. The tabloids and everything made him look like a creep, a pedophile.
HE WAS PROVEN FRIGGIN INNOCENT, PEOPLE.

So yeah. He was good to us. We were bad to him.

:iconfacepalmplz:

Poor guy.

Anyway, hope you like this.
His leaning dance move thing still amazes me.

(top, smooth criminal - bottom, billie jean)

*is cursed with bad handwriting* :icondelightfulplz:
Add a Comment:
 
:icondetroitcosplay:
detroitcosplay Featured By Owner Feb 4, 2010   Photographer
o o o o o man.. i love him so much i cant draw him doing that
Reply
:iconstrawberree:
Strawberree Featured By Owner Jan 30, 2010
ANNIE ARE YOU OKAY?! ARE YOU OKAY?! ARE YOU OKAY ANNIEEEEE!!

<3 THIS!!!
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Feb 1, 2010
YOU BEEN HIT BY, YOU BEEN STRUCK BY A SMOOTH CRIMINAL.

Thanks so much! :tighthug:
Reply
:iconstrawberree:
Strawberree Featured By Owner Feb 1, 2010
Not a problem!!

:iconmichaeljacksonplz: ♥♥
Reply
:icontwilightgirl80:
twilightgirl80 Featured By Owner Jan 25, 2010  Hobbyist General Artist
OMG I LOVE THIS! I LOVE HIM!
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 25, 2010
xD I LOVE HIM TOOno homo
He really is amazing. :meow:
Reply
:icontwilightgirl80:
twilightgirl80 Featured By Owner Jan 25, 2010  Hobbyist General Artist
Haha. Yes he is =D
Reply
:icon0pokemon0rocks0:
0pokemon0rocks0 Featured By Owner Jan 18, 2010  Hobbyist Writer
Yay! Another Micheal Jackson fan! Nice sketch by the way! And don't worry, I have bad handwriting too. xD
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 29, 2010
xD I'm such a butt, Anima. I reply so LATE. But thank you so much. :tighthug:
Reply
:icon0pokemon0rocks0:
0pokemon0rocks0 Featured By Owner Feb 9, 2010  Hobbyist Writer
Pfff, me too. I can go MONTHS until I respond to my comments!
Reply
:iconsonicfanfromlyoko:
SonicFanFromLyoko Featured By Owner Jan 15, 2010  Hobbyist General Artist
Awesome Michael sketch! :)
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 29, 2010
This is a reaallly late reply, but hanks so much! ^^ :tighthug:
Reply
:iconsonicfanfromlyoko:
SonicFanFromLyoko Featured By Owner Jan 31, 2010  Hobbyist General Artist
You're very welcome! :tighthug:
Reply
:iconsaralovesmichael:
SaralovesMichael Featured By Owner Jan 10, 2010  Hobbyist Traditional Artist
It's a sketch but it's great! ^^
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 10, 2010
Yeah, I might do a much cleaner version in the future. :)
Thanks so much! :tighthug: :meow:
Reply
:iconsaralovesmichael:
SaralovesMichael Featured By Owner Jan 10, 2010  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome :blowkiss:
Reply
:iconflyaway-falon:
FlyAway-Falon Featured By Owner Jan 9, 2010  Hobbyist Traditional Artist
HAHAHH, that IS what she said. xD
niice , i love the way hes standing you did a great job
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
xD :highfive: Definitely. :]
Thanks so much! :tighthug:
Reply
:iconflyaway-falon:
FlyAway-Falon Featured By Owner Jan 9, 2010  Hobbyist Traditional Artist
no probleem! ♥
Reply
:iconnolightss:
nolightss Featured By Owner Jan 9, 2010  Student Artist
I think I heard that he nailed his shoes to the floor when he did that crazy lean... I like 'em! :)
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
Huh, that would make sense. But I think he did them during live concerts too! :confused:

Thank you, and thanks for faving! :tighthug:
Reply
:iconnolightss:
nolightss Featured By Owner Jan 9, 2010  Student Artist
No prob! I think he had little hooks on his shoes, and little loops on the floor... :shrug:

Returning the hug... :glomp: :tighthug:
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
Dunno. I just know that it looks hella awesome! xD

:icongwompplz:
Reply
:iconnolightss:
nolightss Featured By Owner Jan 9, 2010  Student Artist
Totally! :D :iconmichaeljacksonplz:
Reply
:iconnahui300:
Nahui300 Featured By Owner Jan 9, 2010  Hobbyist Artist
wow you did an awsome job on this :D
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
Thanks so much. :]
Reply
:iconnahui300:
Nahui300 Featured By Owner Jan 9, 2010  Hobbyist Artist
no problem:hug:
Reply
:iconnymphy25:
Nymphy25 Featured By Owner Jan 9, 2010
:D
awesome!!! (((:
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
Thanks a lot! :tighthug:
Reply
:iconnymphy25:
Nymphy25 Featured By Owner Jan 9, 2010
Ur very welcome :hug:
Reply
:icononlyonegaara:
onlyonegaara Featured By Owner Jan 9, 2010
:iconthrillerplz: Smooth criminal >.> lol
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
:iconmjplz: <.< haha.
Reply
:icononlyonegaara:
onlyonegaara Featured By Owner Jan 9, 2010
God, My dad is being stupid and talking about the end of the world.. Im like omg, SHUT THE HELL UP!>.>
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 9, 2010
;o
Well, hello. xD
(btw, the game)
Fancy seeing you here.
Did you try eating him? :meow:
Reply
:icononlyonegaara:
onlyonegaara Featured By Owner Jan 10, 2010
I lost the game >-< You hooker, And Eatting him? I dont think I want to eat an astray filled with ashes and liquor, Because thats what it would be like.. lol
Reply
:iconaustinthetuna:
AustinTheTuna Featured By Owner Jan 10, 2010
OHMYGOD what is up with your icon this time? xD
Reply
:icononlyonegaara:
onlyonegaara Featured By Owner Jan 11, 2010
its for a club lol, Its so bitchin' lol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 9, 2010
Image Size
389 KB
Resolution
1288×2526
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,436
Favourites
36 (who?)
Comments
37
Downloads
1,678
×